סמוטריץ': "אלקין ושקד עסוקים במו"מ למכירת האינטרסים לתומכי טרור"

    מוטי סבן No Comments on סמוטריץ': "אלקין ושקד עסוקים במו"מ למכירת האינטרסים לתומכי טרור"

    יו"ר הציונות הדתית תקף את הקואליציה על סירובה למו"מ על חוק ההגירה, ומנגד אלקין ושקד מנהלים מו"מ עם עבאס למכירת כל האינטרסים של המדינה. סמוטריץ' הבהיר כי יתנגדו לחוק, ושקד תוכל למנוע באופן פרטני את כל הבקשות לאזרוח

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת ההצבעה על חוק האזרחות, יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הבהיר בישיבת הסיעה כי מפלגתו תתנגד לחוק והסביר, כי שרת הפנים תוכל לבלום באופן פרטני כל ניסיון כניסה לישראל. רבני הציונות הדתית הוציאו מכתב תמיכה במהלך של סמוטריץ'.

    בדבריו בפתח ישיבת הסיעה אמר סמוטריץ', "כשהשקר הופך לשיטה, ניתן להבטיח מול פני האומה לא להקים ממשלה עם תומכי טרור, ומספר ימים לאחר מכן לעשות בדיוק את זה, ניתן להתחייב שלא להקים ממשלה עם לפיד, "לא ברוטציה ולא במוטציה", ולאחר מספר ימים להמליך את לפיד כראש ממשלה".

    סמוטריץ' הסביר את השקר מאחורי הלחץ בימינה, "לקראת ההצבעה המתוכננת על חוק האזרחות, איילת שקד – אם לומר זאת בעדינות – אינה אומרת אמת לציבור. האמת היא שגם אם הוראת השעה לא תאושר היום במליאה יש בידי הגברת שקד את הסמכות למנוע כניסת ערבים שיסכנו את בטחון ישראל".

    סעיף 5ב לחוק האזרחות קובע מפורשות: "מי שביקש להתאזרח ונתקיימו בו התנאים, יעניק לו שר הפנים אם ראה זאת לנכון את האזרחות הישראלית". סמוטריץ הסביר: "החוק נותן סמכות ושיקול דעת לשר הפנים למנוע את מתן האזרחות".  אני חוזר  "גם אם הצו לא יאושר היום המצב המעשי לא ישתנה".

    "הדבר היחיד שישתנה זה שמשרד הפנים והעומדת בראשו יאלצו לעבוד קשה יותר ולדון בכל בקשה באופן פרטני" אמר סמוטריץ'.

    יו"ר הציונות הדתית סקר את הצעת האופוזיציה, "האופוזציה, באופן אחראי, הציעה לקואליציה להאריך את הוראת השעה לזמן מוגדר ולהקים צוות משותף שינסה להגיע להסכמות על קידום חוק יסוד ההגירה, שהימין החדש ותקווה חדשה התחייבו לקדם בקמפיין הבחירות שלהם. גם הם יודעים שהוא טוב בהרבה".

    סמוטריץ' תקף את ראשי הקואליציה ואמר, "בזמן שהגברת שקד מטיפה בתקשורת על חוסר האחריות של האופוזיציה, היא התחייבה באופן חסר אחריות בפני מנסור עבאס לאשר בקשות הומניטריות ולעצור לחלוטין את הריסות הבניה הלא חוקית בנגב בתמורה לתמיכת או הימנעות של רע"מ בחוק".

    במוסף, "בעוד ששקד ואלקין מנהלים מו"מ עם תומכי הטרור בחדרים הסגורים, למכירת מעט האינטרסים שטרם נמכרו על ידם במו"מ הקואליציוני, בתקשורת הם עסוקים בהאשמת האופוזיציה בחוסר אחריות".

    .



    0 תגובות